07 kwietnia 2012

Aktualka startowo-świąteczna.


Witam wszystkich w naszej pierwszej i świątecznej aktualce :) Dzisiaj chciałybyśmy zaprezentować wam nasz tytuł przewodni, którym mamy zamiar, przez najbliższy czas, promować naszą skromną (jeszcze) grupę, czyli
Obaka-chan Koigatariki!
Przy okazji chciałyśmy wam, razem z Avelloh, życzyć Wesołych Świąt z okazji Wielkanocy i zaprosić do wzięcia udziału w ankiecie, która jest z prawej strony. Jak na razie mamy wam do zaproponowania trzy tytuły: Obaka-chan Koigatariki, Love Skit i Ayahatori Shoukanchou. Każde o innej tematyce, więc mamy nadzieję, że nie będziecie narzekać na monotonność :) Jednak nie wiemy czego oczekujecie, więc zagłosujcie, która manga powinna być dla nas priorytetem. Na razie, do końca miesiąca, będziemy się skupiać na Obaka-chan Koigatariki, lecz gdy już wybierzecie skupimy się na innej (ale nie zaniedbamy poprzedniej).
Już tak całkiem na koniec... Podawajcie nam też tytuły, które chcielibyście zobaczyć. Nie koniecznie muszą być dostępne w języku angielskim. Przyjmujemy też mangi z tłumaczeniem niemieckim i francuskim. Zajmiemy się też porzuconymi projektami (o ile nie rozpoczęła już ich inna grupa).
I teraz już naprawdę ostatnio odnośnik... Zajrzyjcie do zakładki "Rekrutacja". Uwierzcie, że nie wymagamy zbyt wiele i ktoś, nawet bez umiejętności, znajdzie u nas swoje miejsce :)
Pozdrawiamy
Gamara i Avelloh

Obaka-chan Koigatariki v01 ch01


8 komentarzy:

  1. Witam was kochani, i od razu życzę powodzenia^^ Muszę szczerze powiedzieć że jak zobaczyłam wasze plany to aż serducho skoczyło mi ze szczęścia, i już nie mogę się doczekać waszych dwóch projektów Love Skit i Honto Yajuu. Także dopiero was ujrzałam, a już pokochałam^^
    Pozdrawiam Anego

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam was kochani, i życzę powodzenia!!
    Widzę że w planach macie dwa smakołyki Love Skit i Honto Yajuu, już nie mogę się ich doczekać^^
    Pozdrawiam Anego

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt na prawde cudowny czegos takiego szukalam :) Dziekuje za tlumaczenie go pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciała bym zaproponowac dalsze tlumaczenie mangi Beauty Pop, naptrawde swietna manga i uwazam ze warto ja tlumaczyc ;)) A stronke macie fantastyczna tak samo jak i projekty . Pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na nastepne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciala bym zaproponowac mange Parafait Tic z tego co wiek kiedys tlumaczyla ja Manga Plantinum ale chyba juz tego nie robia. W kazdym razie bardzo chciala bym ja czytac w dalszym ciagu :)) A wasza stronka i manga ktora tlumaczycie sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę się cieszę że jest taka stronka jak ta :) Świetnie że tłumaczycie, jestem wdzięczna. Hmmm nie wiem czy możecie to przetłumaczyć ale jedna grupa zaczęła tłumaczyc dawno temu manhwę "goong". Nie pojawił się jednak npwy rozdział od roku. Troszkę mnie zdziwiło ponieważ jest bardzo popularna a pozostaje nam (czytelnikom) tylko wersja angielska co jest nie za fajna opcja :D
    Naprawdę wasza stronka mi się spodobała i będę ją regularnie odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za pierwszy rozdział, manga mi się spodobała i nie mogę się doczekać kolejnych części xD Beauty Pop będzie robić grupa Sencha Project w joincie z Himawari :D A od siebie chciałabym zaproponować manhwę Love in the Mask.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stronka i projekt również życzę powodzenia i wytrwałości w tym co robicie :)

    OdpowiedzUsuń