24 czerwca 2013

Aktualka wielce wyczekiwana!

Witamy ponownie po OOOOGROMNEJ przerwie ^^". Dzisiaj mam dla Was do zaserwowania tak długo wyczekiwaną Obakę! Tak! W końcu! W lipcu oczekujcie Dark Mage'a. Tak! W końcu! W międzyczasie powinien się ukazać mały bonusik spod ręki Naomi, która do nas dołączyła jako edytorka. Co to będzie, niespodzianka ;) Jak już wspominałam w notatce pod ostatnią notką, oddaliśmy w ręce innej grupy Ayahatori, a mianowicie Sukoshi Kurushimi :) Mam nadzieję, że szybciej zajmą się tym projektem, niż my. No w sumie na pewno... Na razie pozostajemy przy dokończeniu Obaki i Dark Mage oraz Kuroneko. Co dalej? Jeden krótki jednotomowy projekt, nad którym pracujemy :) W późniejszej przyszłości się zobaczy. I... Mam złą wiadomość. Chociaż to już nastało dawno, to grupa, która tłumaczyła Obakę na angielski, rozwiązała się. Nie wiem, co dalej z tym projektem będzie. Dokończymy go do tego momentu, do którego możemy, a dalej... Jeśli uda nam się zakupić japońskie tomiki, to będziemy tłumaczyć z nich, ale wtedy musicie być przygotowani, że sporo to zajmie... Skanowanie, tłumaczenie itd.

3 komentarze:

  1. Strasznie się cieszę, że powróciliście. Faktycznie długo czekałam na Obakę, ale w zamian zaskoczenie było naprawdę wielkie :D Super, że jesteście znów i zajmujecie się mangam. Mam nadzieje ze juz nie bedzie tak ogromnych przerw :P Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy z powrotem!!!
    Bardzo dziekuje za Obaka-chan Koigatariki

    OdpowiedzUsuń