20 lipca 2013

Aktualka lipcowa.

Witamy ponownie na wakacjach! :) Dzisiaj mamy dla Was nowość, którą nie jest zwyczajna manga, a mianowicie webcomic! Mam nadzieję, że Wam się spodoba tak samo jak większości naszej grupki (prócz tłumacza ;p). Dołączył do nas Raven i to on przygotował tłumaczenie :) Mamy nadzieję, że zostanie z nami jak najdłużej! I to chyba tyle z ogłoszeń parafialnych, ponieważ nie żegnamy się na długo! Jeszcze w tym miesiącu coś do Was zawita spod ręki Naomi! :)

Red Moon Rising ch00 *nowość!*

EDIT 28.07.2013r.: Co by nie zaśmiecać strony zbyt wieloma postami z jednym rozdziałem, to po prostu edytujemy ten :) Nasza grupka nie próżnuje i już ma dla Was kolejny rozdział. No właśnie. Czego? Naszego nowego projektu, czyli webcomicu, po którym pewnie czujecie niedosyt, bo prolog niewiele mówi i niczego nie wyjaśnia. Będziemy się w niego coraz bardziej zagłębiać i prawdopodobnie będzie dołączany do każdej aktualki jako bonusik :) A pozostałe projekty będą wychodzić swoim normalnym tempem. Tak, więc Ci, którzy już czytali Red Moon Rising po angielsku, wiedzą czego nie tracą :) Także nie przedłużając, zapraszam do czytania!!

Red Moon Rising ch01

EDIT 01.08.2013r.: Wiem, że rozdział pojawił się już dawno na Centrum Mangi, ale nie miałam czasu poprawiać wszystkiego na stronie ^^' Wbrew pozorom zajmuje to trochę czasu... Ci, którzy zauważyli go na CM, mają go już za sobą, a Ci, którzy o nim jeszcze nie wiedzieli, to właśnie się dowiedzą :) Wreszcie rozpoczynamy tak przez Was upragniony projekt, którym jest Love Skit! Edycję zawdzięczacie naszej nowej duszyczce, o której już wspominałam, Naomi! :) I serdecznie zapraszamy do nas w sierpniu (co prawda się już rozpoczął) po nowe rozdziały! Jako, że mnie nie było i byłam poza zasięgiem moich mangowych zasobów, tłumaczeń i skanów, nie mogłam ukończyć Dark Mage'a na lipiec :( Także, powitajcie go gorąco w sierpniu! Miłego czytania i wesołej, drugiej połowy wakacji!! :)

Love Skit ch01a *nowość!*

3 komentarze:

  1. Dziękuje za rozdzialik!
    Na razie trudno coś powiedzieć bo króciutkie to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za aktualke!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za Red Moon Rising! Jak narazie zaczyna się nawet wciągająco

    OdpowiedzUsuń